maandag 3 september 2012

Erebos / Ursula Poznanski




Op Nicks school doen mysterieuze dvd’s de ronde. Wanneer Nick er eindelijk eentje te pakken krijgt, blijkt het om een computerspel te gaan. Maar Erebos is niet zomaar een game. Achter de 'characters' lijken echte personen schuil te gaan, die de spelers opdrachten in de buitenwereld geven. Erebos is een realistisch en verslavend spel, en doet de grenzen tussen fantasie en werkelijkheid vervagen. Het krijgt zijn spelers volledig in zijn macht…

6 opmerkingen:

  1. Ik vond
    -Het boek Erebos zeer spannend
    -Het erg dat de kinderen in het boek zich zo snel lieten meeslepen in het gevaarlijke spel, zonder zich zorgen te maken om de gevolgen
    -Het leuk dat Emily en Nick aan het eind van het boek een koppeltje zijn
    -Het tijdens het lezen soms jammer dat ik uit de virtuele en in de echte wereld werd teruggezet
    -Het boek zeker een aanrader

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vond
    -het soms raar om te lezen
    -het erg dat ze kinderen gebruiken om dat te doen
    -het afspraakje met brynne grappig
    -leuk dat het lijkt alsof je zelf het spel speelt
    -het tot nu het beste boek dat ik gelezen heb
    (dit jaar in de kjv)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond
    -het lezen net zo meeslepend als zij het spel meeslepend vonden.
    -het leuk dat mijn naam er in voor kwam, met er nog iets achter:"Arwen's child".
    -het heel erg dt jamie dat ongeluk had overkomen, maar wel grappig dat hij deed alsof hij gehandicapt was.
    -het cool dat ze opdrachten in de werkelijkheid moesten doen.
    -het een echt superleuk boek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond
    -Het boek heel erg vlot lezen
    -Het zo erg dat Helen niet besefte wat ze deed toen ze met dat pistool Ortolan zijn kantoor was binnen gedrongen om hem vervolgens te vermoorden
    -Het fantastisch hoe dat spel gemaakt is en hoe het je begrijpt met je praat en bijna alles over je weet
    -Het in het begin saai maar toenSarius bestond veranderde alles...
    -De eerste bedoeling (die van GODENVONNK dus) erg goed maar toen het spel kwadaardig werd kon het allemaar spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vond
    -dat ik het boek soms niet echt helemaal begreep
    -spanneeuuundd!!
    -het wel soms een beetje saai want ik ben niet zo'n computerspelletjes-freak:p
    -het een aanrader: tis niet omdat een boek dik is dat je er niet moet aan beginnen en dit is 1 voorbeeld van de zoveel boeken die meer dan 300blz. hebben!
    -het erg dat je zooo verslaafd aan een game kan geraken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top, maar komt er nog een boek achter?

    BeantwoordenVerwijderen