vrijdag 3 september 2010

Het fantastische verhaal van Ferre en Frie / Siska Goeminne


Het Fantastische Verhaal van Ferre en Frie / Siska Goeminne
Ferre woont bij zijn oma Frie. Die is een beetje nors en komt haast nooit buiten, maar ze bedoelt het goed en ze houdt veel van hem. Op school is er pestkop Willem, maar gelukkig is er ook zijn vriend Tuur en de meester. Over zijn mama weet Ferre niet veel: alleen het vreemde verhaal dat oma Frie heeft verteld. Wordt het niet stilaan tijd voor de waarheid?

5 opmerkingen:

  1. het was een heeeeel mooi boek!
    het las ook heeeeel snel.
    en ik vind het wel tof dat er tekeningen waren van een jongen van 8 jaar.(dat stond vanachter op het boek.
    en het was ook leuk dat de meeste tekeningen op een groen blad waren.
    het boek geef ik zeker een9/10!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst snapte ik het boek niet.
    Maar nu snap ik het wel.
    Het is een mooi maar triestig boek.
    Ik heb nog nooit z'on mooi boek gelezen.
    Het zijn hele mooie tekeningen.
    En vooral groen.
    Frie is ook heel leuk.
    Dit boek geef ik 10/10!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was het mooiste boek dat ik ooit
    gelezen had het was rap uit en
    er waren hele leuke tekeningen
    en redelijk mooie tekeningen voor een
    jongen van 8 jaar(Jef Roels)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi boek.
    Mijn punten zijn 9/10
    Ik vond het wel triest voor ferre
    Ik vond het wel een leuke kaft met al dat groen
    En Frie was wel grappig (ik denk dat ze uit duistland komt)

    Grtjs Nicolas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel vrolijk boek jammer dat ik het niet helemaal heb kunnen uitlezen
    wel grappig

    BeantwoordenVerwijderen